Specifika komunikace s klientem v sociálních službách
Specifika komunikace s klientem v sociálních službách
Cílem kurzu je rozvoj profesních kompetencí a zlepšení komunikativních dovedností pracovníků poskytujících přímou péči, pomoc i podporu příjemcům…
Nelze se již přihlásit
Cílem kurzu je rozvoj profesních kompetencí a zlepšení komunikativních dovedností pracovníků poskytujících přímou péči, pomoc i podporu příjemcům příspěvku na péči a osobám, kterým jsou poskytovány sociální služby v domovech pro seniory, pečovatelských službách a specializovaných zařízeních.
Obsah kurzu:
- Úvod do problematiky.
- Komunikace, pojem komunikace, formy komunikace.
- Faktory ovlivňující komunikaci, předpoklady dobré komunikace.
- Motivace ke komunikaci, sociální role.
- Specifika komunikace v rámci organizace poskytující sociální služby.
- Komunikační styly.
- Komunikace s klientem ve specifických podmínkách.
- Závěrečné shrnutí, diskuse.
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
Pracovníkům v sociálních službách, sociálním pracovníkům, fyzickým osobám, které poskytují pomoc příjemci příspěvku na péči.
Délka
8 hod.
Poznámka:
Kód | 08-10-A71 |
---|---|
Lektor | PhDr.Iva Stefanová |
Cena | 1 100 Kč |
Termín konání | 27.09.2019 09:00 - 16:00 |
Místo konání | Praha 1 - Nové Město, Pštrossova 202/15 |