Specifika komunikace s klientem v sociálních službách

Specifika komunikace s klientem v sociálních službách

Cílem kurzu je rozvoj profesních kompetencí a zlepšení komunikativních dovedností pracovníků poskytujících přímou péči, pomoc i podporu příjemcům…

Nelze se již přihlásit

Cílem kurzu je rozvoj profesních kompetencí a zlepšení komunikativních dovedností pracovníků poskytujících přímou péči, pomoc i podporu příjemcům příspěvku na péči a osobám, kterým jsou poskytovány sociální služby v domovech pro seniory, pečovatelských službách a specializovaných zařízeních.
Obsah kurzu:
- Úvod do problematiky.
- Komunikace, pojem komunikace, formy komunikace.
- Faktory ovlivňující komunikaci, předpoklady dobré komunikace.
- Motivace ke komunikaci, sociální role.
- Specifika komunikace v rámci organizace poskytující sociální služby.
- Komunikační styly.
- Komunikace s klientem ve specifických podmínkách.
- Závěrečné shrnutí, diskuse.

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

Pracovníkům v sociálních službách, sociálním pracovníkům, fyzickým osobám, které poskytují pomoc příjemci příspěvku na péči.

Délka

8 hod.

Poznámka:

Kód08-10-A71
LektorPhDr.Iva Stefanová
Cena1 100 Kč
Termín konání 27.09.2019 09:00 - 16:00
Místo konání Praha 1 - Nové Město, Pštrossova 202/15

Rychlé odkazy