AKCE NA ZAKÁZKU – nabídka vzdělávacích programů pro pedagogické sbory škol

AKCE NA ZAKÁZKU – nabídka vzdělávacích programů pro pedagogické sbory škol

Všechny semináře a kurzy, které jsou uváděny v aktuální vzdělávací nabídce na toto pololetí, je možné objednat jako akce na zakázku s místem…

Nelze se již přihlásit

Všechny semináře a kurzy, které jsou uváděny v aktuální vzdělávací nabídce na toto pololetí, je možné objednat jako akce na zakázku s místem realizace přímo ve vaší škole, případně na jiném domluveném místě.
Níže vám nabízíme ještě další osvědčené semináře pro celé pedagogické sbory. Vzdělávací programy jsou zaměřené zejména na témata, která přispívají k profesnímu a osobnostnímu rozvoji učitelů, týmové spolupráci, kooperaci pedagogů uvnitř pedagogických sborů, rozvoji podmínek pro společné vzdělávání apod.
Všechny uvedené programy jsou akreditovány MŠMT v systému DVPP.
CENA zakázkového semináře je smluvní, pohybuje se v rozmezí 10 000 - 21 500 Kč a závisí na délce a počtu účastníků, při spojení více škol hradí každá škola poměrnou částku z ceny.

SEMINÁŘE NA ZAKÁZKU SE NEPŘIHLAŠUJÍ ON-LINE. Pro domluvu o realizaci vybraného semináře kontaktujte kteréhokoliv z metodiků VISK na vzdělávacích střediscích – viz Kontakty na www.visk.cz.

Nabídka vzdělávacích programů pro pedagogické sbory škol a ŠZ:

20-02 Emoční inteligence – jak podpořit její rozvoj u dětí od 4 do 10 let / 4 hod.
20-03 Jak se „dělá“ tým / 4 hod.
20-04 Jak to všechno zvládnout – základy time managementu pro pedagogické pracovníky / 4 hod.
20-05 Motivace ve vzdělávání / 4 hod.
20-06 Prevence a řešení šikany, kyberšikany v podmínkách školy / 4 hod.
20-07 Syndrom vyhoření / 4 hod.
20-08 Výuka žáků se SPU - projevy obtíží v jednotlivých předmětech a možnosti řešení podpory / 4 hod.
20-09 Vzdělávání žáků s PAS v běžné střední škole / 4 hod.
20-10 Vzdělávání žáků s PAS v běžné základní škole / 4 hod.
20-11 Bezpečné klima na základní škole interaktivně / 6 hod.
20-12 Bezpečné klima na střední škole interaktivně / 6 hod.
20-13 Děti v kontextu domácího násilí / 6 hod.
20-14 Efektivní řešení konfliktních situací / 6 hod.
20-15 Efektivní tvorba a úpravy ŠVP s využitím InspIS ŠVP / 6 hod.
20-16 Jak utvářet vlastní autoritu a dobré vztahy s žáky aneb „Už vím, jak na to“ / 6 hod.
20-17 Komunikace - strategie jednání s rodiči / 6 hod.
20-18 Komunikace ve školní praxi / 6 hod.
20-19 Pedagogický sbor ve vypjatých komunikačních situacích / 6 hod.
20-20 Profesní vzdělávání učitelů / Moderní přístupy ke vzdělávání a autoevaluace vzdělávání / 6 hod.
20-21 Profesní vzdělávání učitelů / Motivace a komunikace ve vzdělávání / 6 hod.
20-22 Profesní vzdělávání učitelů / Osobnostní psychosociální rozvoj učitele / 6 hod.
20-23 Profesní vzdělávání učitelů / Týmová práce učitelů a kooperativní učení / 6 hod.
20-24 Rizika působení médií na žáky / 6 hod.
20-25 Řešení konfliktů v třídních kolektivech / 6 hod.
20-26 Řešení konfliktů ve škole / 6 hod.
20-27 Strategie vyšetřování šikany I. / 6 hod.
20-28 Strategie vyšetřování šikany II. / 6 hod.
20-29 Systém péče o žáky ohrožené rizikovým chováním / 6 hod.
20-30 ŠVP máme a co dál / Možnosti úprav a inovace / 6 hod.
20-31 Tým a týmová spolupráce / 6 hod.
20-32 Týmová spolupráce v prevenci rizikového chování v praxi škol / 6 hod.
20-33 Vyučovací styly učitelů / 6 hod.
20-34 Využití mediačních technik ve školním prostředí / 6 hod.
20-35 Využití školního testování InspIS SET / 6 hod.
20-36 Základy krizové komunikace / 6 hod.
20-37 Vzdělávání mimořádně nadaných žáků v praxi škol / 6 hod.
20-38 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi základních škol / 6 hod.
20-39 Vzdělávání žáků se zrakovým postižením – kazuistický seminář / 6 hod.
20-40 Asertivní komunikace pro pedagogy / 8 hod.
20-41 Asistent pedagoga a jeho vliv na klima třídy / 8 hod.
20-42 Asistent pedagoga, emoční inteligence znevýhodněných žáků v MŠ a na 1. stupni ZŠ / 8 hod.
20-43 Asistent pedagoga a podpora dětí s poruchou autistického spektra v MŠ a na 1. st. ZŠ / 8 hod.
20-44 Bezpečné klima třídy interaktivně / 8 hod.
20-45 Efektivní spolupráce mezi učitelem, asistentem pedagoga a rodinou / 8 hod.
20-46 Efektivní učení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami / 8 hod.
20-47 Hodnocení žáků jako podpora pozitivní motivace / 8 hod.
20-48 Jak číst média / 8 hod.
20-49 Jak pracovat s informacemi a vést žáky ke kritickému myšlení / 8 hod.
20-50 Jak vytvářet dobré vztahy mezi učiteli a rodiči žáků / 8 hod.
20-51 Komunikace s dospívajícími / 8 hod.
20-52 Komunikace s žákem s nežádoucími projevy chování / 8 hod.
20-53 Metody práce s dětmi s poruchou autistického spektra v MŠ / 8 hod.
20-54 Možnosti a meze projektové výuky v současné škole / 8 hod.
20-55 Osobnost učitele, sebepoznání a osobní rozvoj v kontextu společnosti / 8 hod.
20-56 Osobnostně sociální rozvoj – jak vést žáky k sebepoznání a ke zvládání emocí / 8 hod.
20-57 Osobnostně sociální rozvoj – sebepoznání v praxi pedagoga zájmového vzdělávání / 8 hod.
20-58 Osobnostně sociální rozvoj hrou a zážitkem v zájmovém vzdělávání - indoor / 8 hod.
20-59 Osobnostně sociální rozvoj hrou a zážitkem v zájmovém vzdělávání - outdoor / 8 hod.
20-60 Otevřená komunikace a řešení konfliktů v třídních kolektivech / 8 hod.
20-61 PAS a alternativní komunikace s dětmi s narušenými komunikačními schopnostmi / 8 hod.
20-62 Pedagog, asistent pedagoga a podpora žáků s poruchou autistického spektra na ZŠ / 8 hod.
20-63 Pedagog ve vypjatých komunikačních situacích / 8 hod.
20-64 Pedagogická diagnostika dítěte předškolního věku / 8 hod.
20-65 Podpora žáků s poruchou autistického spektra na ZŠ a při přechodu na SŠ / 8 hod.
20-66 Poruchy pozornosti u dítěte v předškolním věku a možnosti jejich zvládání / 8 hod.
20-67 Prevence rizikového chování žáků s poruchou autistického spektra / 8 hod.
20-68 Prevence syndromu vyhoření ve školním prostředí / 8 hod.
20-69 Projektová výuka a její realizace / 8 hod.
20-70 Specifika vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením na základní škole / 8 hod.
20-71 Společné vzdělávání jako týmová spolupráce školy / II. poradenští pracovníci školy a pedagogický sbor / 8 hod.
20-72 Společné vzdělávání v rámci zájmového vzdělávání / 8 hod.
20-73 Stres v práci pedagoga / 8 hod.
20-74 Svět on-line – současná mediální agenda ve výuce / 8 hod.
20-75 Svět on-line – úvod do mediální výchovy / 8 hod.
20-76 Systémový přístup k projektové výuce / 8 hod.
20-77 Úvod do mediace a využití mediačních technik ve školním prostředí / 8 hod.
20-78 Výuka žáků se SPU - projevy obtíží v jednotlivých předmětech a možnosti řešení podpory / 8 hod.
20-79 Vzdělávání nadaných žáků na základní škole / 8 hod.
20-80 Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi / 8 hod.
20-81 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole / 8 hod.
20-82 Začleňování dětí a žáků do kolektivu pomocí činností a her / 8 hod.
20-83 Zvládání náročných situací při komunikaci se žákem a rodičem / 8 hod.
20-84 Zvládání náročných situací v komunikaci asistenta pedagoga / 8 hod.

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

pedagogickým sborům všech druhů škol a ŠZ.

Délka

4-8 hod.

Poznámka:

SEMINÁŘE NA ZAKÁZKU SE NEPŘIHLAŠUJI ON-LINE. Pro domluvu o realizaci vybraného semináře kontaktujte kteréhokoliv z metodiků VISK na vzdělávacích střediscích – viz Kontakty na www.visk.cz.

Kód20-01-G81
Lektorlektoři VISK
Cena0 Kč
Termín konání
Místo konání Ve škole objednavatele

Rychlé odkazy