Formativní hodnocení a formativní vyučovací metody

Formativní hodnocení a formativní vyučovací metody

Praktický seminář je zaměřen na rozvoj didaktických technik, které jednak umožňují vyučujícím lépe diagnostikovat potřeby žáků a adaptovat výuku v…

Nelze se již přihlásit

Praktický seminář je zaměřen na rozvoj didaktických technik, které jednak umožňují vyučujícím lépe diagnostikovat potřeby žáků a adaptovat výuku v závislosti na této diagnóze a jednak zvyšují u jednotlivců jejich učební autonomii a schopnost rozhodování.
Dále se věnuje různým druhům hodnocení, které zvyšují vnímání vlastní účinnosti vzdělávání žáků a podporují růstové myšlení. Seminář si také klade za cíl podpořit učitele při zavádění formativního způsobu výuky a hodnocení do své praxe tím, že upozorňuje na příklady dobré praxe, ale i na úskalí, se kterými se pedagogové mohou setkat. Obsah semináře vychází ze zkušenosti lektora i účastníků, snaží se stavět především na současných potřebách přítomných pedagogů.
Seminář je veden izomorfní metodou, tedy výuka samotného semináře probíhá formativním způsobem.
Obsah – témata:
- metody formativního hodnocení a jejich aplikace ve třídě - teoretická i praktická část
- principy formativní výuky a jak ji lze použít pro diagnostikování potřeb žáků
- význam, budování a posilování růstového myšlení a vnímání vlastní účinnosti u učitelů i žáků
- příklady dobré praxe a rizika zavádění formativního hodnocení

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

učitelům ZŠ, SŠ a ZUŠ.

Délka

8 hod.

Poznámka:

Kód21-66-P81
AkreditaceMSMT-813/2020-2-186
LektorAlexis Katakalidis, MSc.
Cena14 000 Kč
Termín konání 25.08.2020 09:00 - 16:00
Místo konání Březnice, Rožmitálská 419

Rychlé odkazy