Formativní hodnocení a formativní vyučovací metody I
Praktický seminář je zaměřen na rozvoj didaktických technik, které jednak umožňují vyučujícím lépe diagnostikovat potřeby žáků a adaptovat výuku v závislosti na této diagnóze a jednak zvyšují u jednotlivců jejich učební autonomii a schopnost rozhodování.Dále se…
Nelze se již přihlásit
Praktický seminář je zaměřen na rozvoj didaktických technik, které jednak umožňují vyučujícím lépe diagnostikovat potřeby žáků a adaptovat výuku v závislosti na této diagnóze a jednak zvyšují u jednotlivců jejich učební autonomii a schopnost rozhodování.
Dále se věnuje různým druhům hodnocení, které zvyšují vnímání vlastní účinnosti vzdělávání žáků a podporují růstové myšlení. Seminář si také klade za cíl podpořit učitele při zavádění formativního způsobu výuky a hodnocení do své praxe tím, že upozorňuje na příklady dobré praxe, ale i na úskalí, se kterými se pedagogové mohou setkat. Obsah semináře vychází ze zkušenosti lektora i účastníků, snaží se stavět především na současných potřebách přítomných pedagogů.
Seminář je veden izomorfní metodou, tedy výuka samotného semináře probíhá formativním způsobem.
Obsah – témata:
- metody formativního hodnocení a jejich aplikace ve třídě - teoretická i praktická část
- principy formativní výuky a jak ji lze použít pro diagnostikování potřeb žáků
- význam, budování a posilování růstového myšlení a vnímání vlastní účinnosti u učitelů i žáků
- příklady dobré praxe a rizika zavádění formativního hodnocení
Cílová skupina:
učitelům ZŠ, SŠ a ZUŠ
Délka
8 hod.
Poznámka:
Kód | 15-C1-A91 |
---|---|
Akreditace | MSMT-813/2020-2-186 |
Lektor | Alexis Katakalidis, MSc. |
Cena | 1 400 Kč |
Termín konání | 18.11.2020 09:00 - 16:00 |
Místo konání | Praha, Sportovní 846/22 |