Principy dorozumívání s klienty sociálních služeb

Principy dorozumívání s klienty sociálních služeb

Kurz je zaměřen na podporu efektivnější komunikace s uživateli sociálních služeb a přináší základní techniky komunikace a principy dorozumívání v…

Nelze se již přihlásit

Kurz je zaměřen na podporu efektivnější komunikace s uživateli sociálních služeb a přináší základní techniky komunikace a principy dorozumívání v sociálních službách. Zohledňuje i specifické potřeby mentálně a fyzicky znevýhodněných osob a současně cílí i na aktuální problematiku sociální izolace (sociální deprivace) a postupného úbytku komunikačních dovedností.
Obsah kurzu:
- Úvod a výklad základních pojmů k tématu.
- Diverzita uživatelů sociálních služeb a jejich specifické potřeby.
- Verbální komunikace a umění naslouchat.
- Neverbální komunikace - fyzické a emoční projevy.
- Specifické způsoby dorozumívání - sebezkušenostní praktické předvedení komunikace.
- Shrnutí, doplnění zbývajících informací.

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

Pracovníkům v sociálních službách, sociálním pracovníkům.

Délka

8 hod.

Poznámka:

Kód07-18-A21
AkreditaceA2021/0622-SP/PC
LektorMgA. Hana Strejčková, DiS.
Cena1 100 Kč
Termín konání 14.12.2021 09:00 - 16:00
Místo konání Praha, Sportovní 846/22

Rychlé odkazy