Jak přistupovat k nadaným žákům ve škole?

Jak přistupovat k nadaným žákům ve škole?

Praktický workshop seznamuje účastníky se specifiky nadaných dětí, jejich typologií i častými výzvami, které jsou spojené s  takovým dítětem. Nabízí praktické informace, jak takové dítě rozpoznat, kdy je potřeba vyhledat odbornou pomoci, co všechno může pro dítě…

Nelze se již přihlásit

Praktický workshop seznamuje účastníky se specifiky nadaných dětí, jejich typologií i častými výzvami, které jsou spojené s  takovým dítětem. Nabízí praktické informace, jak takové dítě rozpoznat, kdy je potřeba vyhledat odbornou pomoci, co všechno může pro dítě udělat samotný pedagog. Seminář nabídne množství praktických námětů do pedagogické praxe, ale také vhodná cvičení pro individuální práci s  dítětem. Na závěr bude prostor pro dotazy a jejich praktické řešení.
1. Blok: Typologie nadaných dětí, jejich specifika
2. Blok: Rozvoj kognitivních schopností nadaného dítěte dle věku
3. Blok: Rozvoj socio-emočních dovedností nadaného dítěte a přístup k  němu
4. Blok: Psychohygiena pro nadané i jejich okolí

Cílem workshopu je identifikovat typy a specifika nadaných dětí, zvědomit jejich potřeby a vhodný přístup k  těmto dětem. Zjistit, jak podpořit nadané dítě ve výuce, a to jak v  oblasti rozvoje kognitivních schopností, tak schopností sociálních a emočních – ve vztahu k  dospělým i vrstevníkům.

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

učitelům 1. stupně ZŠ, asistentům pedagoga

Délka

8 hod.

Poznámka:

Kód 03-83-S71
Lektor PhDr. Zuzana Knesplová
Cena 1 800 Kč
Termín konání 27.03.2024 09:00 - 16:00
Místo konání Mladá Boleslav, Havlíčkova 456/1