Jak přistupovat k nadaným žákům ve škole?
Praktický workshop seznamuje účastníky se specifiky nadaných dětí, jejich typologií i častými výzvami, které jsou spojené s takovým dítětem. Nabízí praktické informace, jak takové dítě rozpoznat, kdy je potřeba vyhledat odbornou pomoci, co všechno může pro dítě…
Nelze se již přihlásit
Praktický workshop seznamuje účastníky se specifiky nadaných dětí, jejich typologií i častými výzvami, které jsou spojené s takovým dítětem. Nabízí praktické informace, jak takové dítě rozpoznat, kdy je potřeba vyhledat odbornou pomoci, co všechno může pro dítě udělat samotný pedagog. Seminář nabídne množství praktických námětů do pedagogické praxe, ale také vhodná cvičení pro individuální práci s dítětem. Na závěr bude prostor pro dotazy a jejich praktické řešení.
1. Blok: Typologie nadaných dětí, jejich specifika
2. Blok: Rozvoj kognitivních schopností nadaného dítěte dle věku
3. Blok: Rozvoj socio-emočních dovedností nadaného dítěte a přístup k němu
4. Blok: Psychohygiena pro nadané i jejich okolí
Cílem workshopu je identifikovat typy a specifika nadaných dětí, zvědomit jejich potřeby a vhodný přístup k těmto dětem. Zjistit, jak podpořit nadané dítě ve výuce, a to jak v oblasti rozvoje kognitivních schopností, tak schopností sociálních a emočních – ve vztahu k dospělým i vrstevníkům.
Cílová skupina:
učitelům 1. stupně ZŠ, asistentům pedagoga
Délka
8 hod.
Poznámka:
Kód | 03-83-S71 |
---|---|
Lektor | PhDr. Zuzana Knesplová |
Cena | 1 800 Kč |
Termín konání | 27.03.2024 09:00 - 16:00 |
Místo konání | Mladá Boleslav, Havlíčkova 456/1 |