Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga - AP1
Vzdělávací program v souladu s § 22, odst. 1 písm. b) zákona č 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, a § 3 vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. Jeho obsah vymezuje Standard Studia pedagogiky, vydaný…
Nelze se již přihlásit
Vzdělávací program v souladu s § 22, odst. 1 písm. b) zákona č 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, a § 3 vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. Jeho obsah vymezuje Standard Studia pedagogiky, vydaný MŠMT dne 29. 9. 2005 pod č.j. 26 451/2005-25, 30 908/ 2005-25.
Vzdělávací program Studium pedagogiky pro asistenta pedagoga obsahuje tyto základní moduly:
I. ZÁKLADY OBECNÉ PEDAGOGIKY
II. ZÁKLADY PSYCHOLOGIE PRO PEDAGOGY
III. SOCIÁLNÍ INTERAKCE A SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÉ PROFESNÍ DOVEDNOSTI PEDAGOGA
IV. ZÁKLADY SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY
V. VYBRANÁ TÉMATA VÝVOJOVÉ PSYCHOLOGIE
Studium probíhá jedenkrát za 2 týdny jako celodenní osmihodinová výuka, celkem proběhne 10 výukových dnů (pondělí) v období od února 2020 do července 2020. V průběhu studia účastníci získají vhled do problematiky vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a praktické dovednosti pro práci s nimi. Na závěr studia zpracují závěrečnou práci na předem konzultované téma.
Po úspěšné obhajobě závěrečné práce a složení závěrečné zkoušky získá absolvent osvědčení o Studiu pedagogiky pro asistenty pedagoga s akreditací MŠMT.
Cílová skupina:
uchazečům o pozici asistent pedagoga, kteří mají minimálně střední vzdělání (maturita nebo výuční list)
Studium je určeno k doplnění pedagogické části kvalifikace asistentů pedagoga v souladu s § 20 zákona č. 563/2004 Sb., o pedag. pracovnících.
Délka
80 hod.
Poznámka:
Studijní den - pondělí
KURZ NAPLNĚN
Kód | 19-04-G71 |
---|---|
Lektor | kolektiv lektorů |
Cena | 7 500 Kč |
Termín zahájení | 10.02.2020 08:30 - 15:30 |
Termín ukončení | 07. 07. 2020 08:30 - 15:30 |
Místo konání | Praha 1 - Nové Město, Pštrossova 202/15 |