Doplňující didaktické studium španělského jazyka - zahájení v září 2019
Doplňující didaktické studium španělského jazyka podle § 6b vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, ve znění pozdějších předpisů, k získání kvalifikace učitele cizího…
Nelze se již přihlásit
Doplňující didaktické studium španělského jazyka podle § 6b vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, ve znění pozdějších předpisů, k získání kvalifikace učitele cizího jazyka podle § 12 písm. b) a d) zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Cílem doplňujícího didaktického studia je získat znalosti a dovednosti z didaktiky španělského jazyka. Studium je zaměřeno na osvojení si vzdělávacích cílů ve všech čtyřech jazykových dovednostech žáků, jak v receptivních, tj. v porozumění písemnému projevu (čtení) a ústnímu projevu (poslech), tak v produktivních, tj. v samostatném písemném a ústním projevu s rozlišením pro jednotlivé věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ. Absolventi studia se seznámí také se základy managementu výuky španělského jazyka a s nejnovějšími trendy ve výuce cizích jazyků.
Studium je rozděleno do 15 tematických bloků, každému bloku přísluší časová dotace 4 výukové hodiny:
1. Úvod do kurzu. Teoretické podklady moderní výuky. Plánování hodiny.
2. Učební styly žáků. Specifika výuky jednotlivých věkových skupin.
3. Výuka slovní zásoby s rozlišením pro věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ.
4. Výuka gramatiky s rozlišením pro věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ.
5. Výuka poslechu s porozuměním s rozlišením pro věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ.
6. Výuka mluvení s rozlišením pro věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ.
7. Výuka čtení s rozlišením pro věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ.
8. Výuka psaní s rozlišením pro věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ.
9. Fonetika a výslovnost.
10. Žáci se specifickými vzdělávacími potřebami. Individuální přístup k žákům v heterogenní třídě.
11. Využití ICT ve výuce.
12. Evropské jazykové portfolio, využití s žáky ve výuce.
13. Projektová práce a mezinárodní projekty. Evaluace učebnic pro jednotlivé věkové skupiny žáků.
14. Testování a zkoušení. Hodnocení žáků. Motivace žáků mladšího školního věku a žáků starších.
15. Metoda CLIL – využití ve výuce ostatních předmětů s rozlišením pro věkové skupiny žáků ZŠ a SŠ.
Studium bude ukončeno závěrečnou zkouškou před komisí, úspěšní absolventi obdrží osvědčení o absolvování studia.
Cílová skupina:
učitelům španělštiny k doplnění odborné kvalifikace učitele ŠJ podle § 12 písm. b) a d) zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Délka
60 hod.
Poznámka:
Výuka bude probíhat v sobotu.
Kurz bude realizován ve spolupráci s KCVJŠ-Krajským centrem vzdělávání a Jazykovou školou Plzeň. Účastníci obdrží osvědčení vystavené KCVJŠ Plzeň, které je držitelem akreditace tohoto kurzu - jde o JEDINOU MŠMT UDĚLENOU AK
Kód | 19-11-G51 |
---|---|
Lektor | lektoři KCV a Jazykové školy Plzeň |
Cena | 7 500 Kč |
Termín zahájení | 09/2019 |
Termín ukončení | 06/2020 |
Místo konání | Praha 5 - Smíchov, Zborovská 11 |