Gradované úlohy ve výuce českého jazyka a literatury na druhém stupni základních škol a na středních školách
Cílem semináře je seznámit účastníky s možnostmi využití gradovaných úloh, jejich výhodami a nevýhodami i základními principy kritérií pro jejich tvorbu. Vychází z požadavků na efektivní výuku v heterogenní třídě. Klíčovou součástí programu je…
Cílem semináře je seznámit účastníky s možnostmi využití gradovaných úloh, jejich výhodami a nevýhodami i základními principy kritérií pro jejich tvorbu. Vychází z požadavků na efektivní výuku v heterogenní třídě. Klíčovou součástí programu je praktická dílna zaměřená na tvorbu různých typů gradovaných úloh.
1. gradované úlohy jako nástroj diferencované výuky
2. kritéria metodického i obsahového rozlišování různých typů úloh – seminární forma práce – účastníci si osvojují dovednost stanovit kritéria v závislosti na cíli/cílech vzdělávací jednotky
3. stanovení úrovně obtížnosti úloh – seminární forma práce – účastníci pracují s dovednostmi určení obtížnosti podle obsahu a cílů vzdělávací jednotky včetně závislosti stupňů obtížnosti na věku žáků a typu školy
4. praktická tvorba úloh pod vedením lektora – autorská tvorba úloh pro vybrané obsahové i metodické cíle výuky, s analýzou a zpětnou vazbou
Cílová skupina:
učitelům 2. st. ZŠ, G, SOŠ, SOU
Délka
8 hod.
Poznámka:
Kód | 04-62-S11 |
---|---|
Lektor | Mgr. František Brož |
Cena | 2 500 Kč |
Termín konání | 09.10.2025 09:00 - 15:30 |
Místo konání | Mladá Boleslav, Havlíčkova 456/1 |