Jak ovlivňují SPCH školní úspěšnost žáků a jaké obtíže přetrvávají do dospělosti? (webinář)

Jak ovlivňují SPCH školní úspěšnost žáků a jaké obtíže přetrvávají do dospělosti? (webinář)

Dvoudílný webinář se zaměřuje na specifické poruchy chování, které ovlivňují školní výkon a sociální interakce žáků. Cílem je poskytnout učitelům nástroje a strategie pro identifikaci a podporu žáků se specifickými poruchami chování. Program zahrnuje diagnostiku a efektivní intervenční metody.

Lektor přiblíží praktické příklady a scénáře, které učitelé mohou aplikovat ve třídě.

Obsah – témata


I. část

  • specifické poruchy chování – nová terminologie - základní pojmy
  • hyperaktivita, hypoaktivita, nepozornost, impulzivita – ADHD a MKN 10e
  • etiologie, komorbidity, mozkové hemisféry
  • vývojová podmíněnost SPCH
  • psychosociální aspekty SPCH
  • vývojová podmíněnost SPCH
  • přístupy vedoucí ke zmírnění projevů SPCH

II. část

  • plán pedagogické podpory a individuální výchovný plán
  • funkční analýza chování jako nástroj diagnostiky a intervence, popis a sběr dat
  • na co se zaměřit, metody k  získávání informací
  • příklady obecných doporučení k  vedení žáka s  SPCH, výchovné působení, pravidla pedagogické práce
Organizační garant
Jana Mutlová
Kód:
15-H1-G11
Lektor:
Mgr. Světlana Drábová
Cena:
2 500 Kč
Termín zahájení
07. 01. 2026 13:00 - 16:30
Termín ukončení
12. 01. 2026 13:00 - 16:30
Místo:
ONLINE

Zarezervujte si místo

učitelům ZŠ a SŠ
8 hod.