Plánování a realizace adaptačního období začínajících učitelů

Plánování a realizace adaptačního období začínajících učitelů

Seminář se zaměřuje na klíčové výzvy, které provázejí vstup začínajících učitelů do profese, a představuje možnosti jejich cílené podpory v rámci nově povinného adaptačního období, ať už v oblasti pedagogicko-didaktické, organizační, digitální, nebo osobnostní. Na…

Seminář se zaměřuje na klíčové výzvy, které provázejí vstup začínajících učitelů do profese, a představuje možnosti jejich cílené podpory v rámci nově povinného adaptačního období, ať už v oblasti pedagogicko-didaktické, organizační, digitální, nebo osobnostní.
Na semináři budou diskutovány konkrétní možnosti realizace adaptačního období, nastavení cílů jednotlivých fází adaptace a strategie podpory vedoucí k jejich naplnění, role uvádějícího učitele a jeho potřebné kompetence, role vedení školy a dalších zainteresovaných aktérů v  procesu adaptace začínajícího učitele, a to v kontextu jejich reálných potřeb.
Seminář se dále věnuje profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků v širším kontextu. Pozornost je věnována práci s rozvojovými cíli pedagogů a možnostem využití digitálních nástrojů a technologií při podpoře začínajících učitelů i jejich dalším profesním rozvoji.
Seminář poskytne praktické tipy pro realizaci adaptačního období a jejich reflexi.

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

ředitelům škol, případně jejich zástupcům či jiným pověřeným pracovníkům organizací adaptačního období začínajících učitelů

Délka

4 hod.

Poznámka:

Kód 01-A2-A11
Lektor Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D., PhDr. Lenka Rozboudová, Ph.D.
Cena 1 400 Kč
Termín konání 19.11.2025 14:00 - 17:15
Místo konání Praha, Sportovní 846/22