Plánování a realizace adaptačního období začínajících učitelů

Plánování a realizace adaptačního období začínajících učitelů

Seminář se zaměřuje na klíčové výzvy, které provázejí vstup začínajících učitelů do profese, a představuje možnosti jejich cílené podpory v rámci nově povinného adaptačního období, ať už v oblasti pedagogicko-didaktické, organizační, digitální, nebo osobnostní.

Na semináři budou diskutovány konkrétní možnosti realizace adaptačního období, nastavení cílů jednotlivých fází adaptace a strategie podpory vedoucí k jejich naplnění, role uvádějícího učitele a jeho potřebné kompetence, role vedení školy a dalších zainteresovaných aktérů v  procesu adaptace začínajícího učitele, a to v kontextu jejich reálných potřeb.

Seminář se dále věnuje profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků v širším kontextu. Pozornost je věnována práci s rozvojovými cíli pedagogů a možnostem využití digitálních nástrojů a technologií při podpoře začínajících učitelů i jejich dalším profesním rozvoji.

Seminář poskytne praktické tipy pro realizaci adaptačního období a jejich reflexi.

Organizační garant
Jana Mutlová
Bc. Václav Hora
Kód:
01-A2-A11
Lektor:
Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D., PhDr. Lenka Rozboudová, Ph.D.
Cena:
1 400 Kč
Termín konání
19. 11. 2025 14:00 - 17:15
Místo:
Sportovní 846/22, 101 00 Prague 10 - Vršovice

Zarezervujte si místo

ředitelům škol, případně jejich zástupcům či jiným pověřeným pracovníkům organizací adaptačního období začínajících učitelů
4 hod.