Rozvoj matematických představ v počátečním vzdělávání při přechodu z MŠ na ZŠ

Rozvoj matematických představ v počátečním vzdělávání při přechodu z MŠ na ZŠ

Praktický seminář s dílnou zaměřený na myšlenková východiska, zásady, pravidla a zákonitosti rozvíjení matematických představ v počátečním vzdělávání…

Nelze se již přihlásit

Praktický seminář s dílnou zaměřený na myšlenková východiska, zásady, pravidla a zákonitosti rozvíjení matematických představ v počátečním vzdělávání při přechodu z MŠ na ZŠ.
Prostřednictvím v praxi ověřených ukázek aktivit a činností, které podporují rozvoj myšlení a matematických dovedností, přiblíží základní postupy rozvíjení předmatematických a matematických představ v souvislosti s rozvojem kognitivní složky osobnosti dítěte a upozorní na některá úskalí (nepřiměřené nároky a nebezpečí formálního učení matematiky) při utváření matematického myšlení dětí předškolního a mladšího školního věku.
Obsah – témata:
- aktivity a činnosti podporující rozvoj myšlení a matematických dovedností v předškolním vzdělávání a po nástupu do školy
- faktory ovlivňující rozvoj matematických představ a respektování vývojových specifik
- postupy při utváření matematického myšlení dětí předškolního a mladšího školního věku
- úskalí a důsledky zanedbávání činností v oblasti matematických představ v předškolním věku
- dodržování zásady přiměřenosti a nebezpečí formálního učení matematiky v počátečním vzdělávání v MŠ a ZŠ
- zápis k povinné školní docházce (formy, metody) sdílení zkušeností, úskalí, diskuse

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

pedagogickým pracovníkům MŠ, učitelům 1. st. ZŠ, vychovatelům ŠD, pedagogům volného času

Délka

8 hod.

Poznámka:

Kód03-68-A81
LektorRNDr. Hana Lišková
Cena1 400 Kč
Termín konání 11.06.2020 09:00 - 16:00
Místo konání Praha 1 - Nové Město, Pštrossova 202/15

Rychlé odkazy