Rozvoj matematických představ v počátečním vzdělávání při přechodu z MŠ na ZŠ
Rozvoj matematických představ v počátečním vzdělávání při přechodu z MŠ na ZŠ
Praktický seminář s dílnou zaměřený na myšlenková východiska, zásady, pravidla a zákonitosti rozvíjení matematických představ v počátečním vzdělávání…
Nelze se již přihlásit
Praktický seminář s dílnou zaměřený na myšlenková východiska, zásady, pravidla a zákonitosti rozvíjení matematických představ v počátečním vzdělávání při přechodu z MŠ na ZŠ.
Prostřednictvím v praxi ověřených ukázek aktivit a činností, které podporují rozvoj myšlení a matematických dovedností, přiblíží základní postupy rozvíjení předmatematických a matematických představ v souvislosti s rozvojem kognitivní složky osobnosti dítěte a upozorní na některá úskalí (nepřiměřené nároky a nebezpečí formálního učení matematiky) při utváření matematického myšlení dětí předškolního a mladšího školního věku.
Obsah – témata:
- aktivity a činnosti podporující rozvoj myšlení a matematických dovedností v předškolním vzdělávání a po nástupu do školy
- faktory ovlivňující rozvoj matematických představ a respektování vývojových specifik
- postupy při utváření matematického myšlení dětí předškolního a mladšího školního věku
- úskalí a důsledky zanedbávání činností v oblasti matematických představ v předškolním věku
- dodržování zásady přiměřenosti a nebezpečí formálního učení matematiky v počátečním vzdělávání v MŠ a ZŠ
- zápis k povinné školní docházce (formy, metody) sdílení zkušeností, úskalí, diskuse
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
pedagogickým pracovníkům MŠ, učitelům 1. st. ZŠ, vychovatelům ŠD, pedagogům volného času
Délka
8 hod.
Poznámka:
Kód | 03-68-A81 |
---|---|
Lektor | RNDr. Hana Lišková |
Cena | 1 400 Kč |
Termín konání | 11.06.2020 09:00 - 16:00 |
Místo konání | Praha 1 - Nové Město, Pštrossova 202/15 |