Jak komunikovat v problémových situacích s dítětem v MŠ
Jak komunikovat v problémových situacích s dítětem v MŠ
Praktický seminář je zaměřený na rozvoj osobnostně sociálních a komunikačních kompetencí pedagogů pro komunikaci s dítětem v problémových, emočně…
Nelze se již přihlásit
Praktický seminář je zaměřený na rozvoj osobnostně sociálních a komunikačních kompetencí pedagogů pro komunikaci s dítětem v problémových, emočně vypjatých situacích. Lektorka představí metodu čtyř kroků (metoda „Přehoďte výhybku“), která posiluje schopnost dítěte zvládat a řídit své emoce.
Prostřednictvím modelových kazuistik si účastníci přiblíží některé negativní faktory, které jsou nejčastější příčinou problematického chování dětí, a seznámí se s možnými způsoby, jak reagovat na pláč nebo vztek dítěte tak, aby se posílily vlastní kompetence dítěte ke zvládání emocí.
Při rozboru videoukázek z praxe si účastníci rozšíří zásobník postupů, jak řešit různé emocionálně vypjaté situace.
V závěrečné části učitelé navrhnou vlastní příklady a pod vedením lektorky vyzkouší prakticky řešení několika modelových situací.
Obsah – témata:
- negativní faktory způsobující problematické chování
- výchova a potřeba hranic
- metoda čtyř kroků (pocity, hranice, dotazování, nápověda), modelové příklady
- zásobník aktivit pro posílení sebepoznání, seberegulace
- modelové situace a možnosti řešení
- využití metody pro konkrétní dítě
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
pedagogickým pracovníkům MŠ
Délka
6 hod.
Poznámka:
Kód | 02-24-A71 |
---|---|
Lektor | PhDr. Simona Hoskovcová, Ph.D. |
Cena | 1 050 Kč |
Termín konání | 22.11.2019 09:00 - 14:00 |
Místo konání | Praha 1 - Nové Město, Pštrossova 202/15 |