Formativní hodnocení a formativní vyučovací metody I
Formativní hodnocení a formativní vyučovací metody I
Praktický seminář je zaměřen na rozvoj didaktických technik, které jednak umožňují vyučujícím lépe diagnostikovat potřeby žáků a adaptovat výuku v…
Nelze se již přihlásit
Praktický seminář je zaměřen na rozvoj didaktických technik, které jednak umožňují vyučujícím lépe diagnostikovat potřeby žáků a adaptovat výuku v závislosti na této diagnóze a jednak zvyšují u jednotlivců jejich učební autonomii a schopnost rozhodování.
Dále se věnuje různým druhům hodnocení, které zvyšují vnímání vlastní účinnosti vzdělávání žáků a podporují růstové myšlení. Seminář si také klade za cíl podpořit učitele při zavádění formativního způsobu výuky a hodnocení do své praxe tím, že upozorňuje na příklady dobré praxe, ale i na úskalí, se kterými se pedagogové mohou setkat. Obsah semináře vychází ze zkušenosti lektora i účastníků, snaží se stavět především na současných potřebách přítomných pedagogů.
Seminář je veden izomorfní metodou, tedy výuka samotného semináře probíhá formativním způsobem.
Obsah – témata:
- metody formativního hodnocení a jejich aplikace ve třídě - teoretická i praktická část
- principy formativní výuky a jak ji lze použít pro diagnostikování potřeb žáků
- význam, budování a posilování růstového myšlení a vnímání vlastní účinnosti u učitelů i žáků
- příklady dobré praxe a rizika zavádění formativního hodnocení
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
učitelům ZŠ, SŠ a ZUŠ
Délka
24 hod.
Poznámka:
Kód | 15-B2-A43 |
---|---|
Akreditace | MSMT-15156/2022-3-640 |
Lektor | PaedDr. Eva Valášková Vincejová, PhD. |
Cena | 3 700 Kč |
Termíny konání | 29.09.2022 09:00 - 16:00 (1. díl) |
20.10.2022 09:00 - 16:00 (2. díl) | |
14. 11. 2022 09:00 - 16:00 (3. díl) | |
Místo konání | Praha, Sportovní 846/22 |