Formativní přístup k výuce a hodnocení výstupů žáků
Formativní přístup k výuce a hodnocení výstupů žáků
Interaktivní workshop se věnuje klíčovým principům formativního přístupu k výuce a hodnocení a jeho uplatnění ve výuce s cílem zvýšení kvality učení…
Nelze se již přihlásit
Interaktivní workshop se věnuje klíčovým principům formativního přístupu k výuce a hodnocení a jeho uplatnění ve výuce s cílem zvýšení kvality učení žáků. Účastníci se seznámí teoretickými základy a praktickými strategiemi, které podporují učení žáků a přiblíží jim důležitost práce s cíli a s tím související kritéria hodnocení, poskytování okamžité a specifické zpětné vazby, zapojení žáků do učícího se procesu a pravidelného sledování pokroku. Účastníci budou pracovat s konkrétními praktickými ukázkami a aktivně se tím zapojí do diskusí a sdílení.
Obsah – témata:
- co je a co není formativní hodnocení, jeho výhody a dopady na učení žáků
- strategie formativního přístupu
- práce s cíli, třídní diskuse
- poskytování zpětné vazby
- zapojení žáků do procesu včetně vzájemného hodnocení a sebehodnocení)
- praktické tipy, jak zařadit prvky formativního přístupu do výuky
- kriteriální hodnocení jako spojnice mezi formativním a sumativním hodnocením
Cílem semináře je uvést účastníky do problematiky formativního přístupu, uvědomit si jeho pozitivní dopady na kvalitu učení a otevřít cestu k uplatňování principů formativního hodnocení ve své učitelské praxi.
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
pedagogickým pracovníkům ZŠ a SŠ
Délka
8 hod.
Poznámka:
Kód | 15-G2-A71 |
---|---|
Lektor | Ing. Zdeňka Juklová |
Cena | 1 800 Kč |
Termín konání | 11.04.2024 09:00 - 16:00 |
Místo konání | Praha, Sportovní 846/22 |