Podpora pozitivního chování dětí a žáků II.
Podpora pozitivního chování dětí a žáků II.
V druhém díle tématu pozitivní podpora žádoucího chování zopakujeme základní zásady PBIS a podrobněji se podíváme na to, jak ve třídě vytvořit…
V případě zájmu kontaktujte organizačního garanta
V druhém díle tématu pozitivní podpora žádoucího chování zopakujeme základní zásady PBIS a podrobněji se podíváme na to, jak ve třídě vytvořit bezpečné a podpůrné prostředí, ve kterém je možné se učit. A to pomocí nastavení pravidel očekávaného chování, vytvářením prostoru k různým činnostem a gradovaným úkolům v rámci jedné vyučovací hodiny v heterogenní třídě. Také pomocí poskytování formativní a pozitivní zpětné vazby na chování žáka. Budeme pracovat kazuisticky. Je možné si přinést kazuistiku nestandardního, či obtížnějšího chování žáka, na kterém budeme demonstrovat způsoby pozitivního posilování žádoucího chování.
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
metodici prevence, výchovní poradci, školní psychologové, školní speciální pedagogové, učitelé ZŠ a SŠ
Délka
6 hod.
Poznámka:
Realizace vzdělávací aktivity probíhá za podpory Středočeského kraje a je hrazena z dotace poskytnuté MŠMT v rámci Výzvy pro podávání žádostí na aktivity v oblasti primární prevence rizikového chování a podpory duševního zdraví ve školách a školských zařízeních pro rok 2024.
Kód | 14-33-G81 |
---|---|
Lektor | Mgr. Veronika Ješátková |
Cena | 0 Kč |
Termín konání | 21.11.2024 09:00 - 14:00 |
Místo konání | Praha, Sportovní 846/22 |