Jak na třídnické hodiny (1. část)
Jak na třídnické hodiny (1. část)
Třídnické hodiny jsou ideálním prostorem, kde je možné průběžně posilovat vzájemný vztah mezi učitelem a žákem. Je to příležitost pro pravidelné…
Nelze se již přihlásit
Třídnické hodiny jsou ideálním prostorem, kde je možné průběžně posilovat vzájemný vztah mezi učitelem a žákem. Je to příležitost pro pravidelné setkávání nad aktuálními nebo i nadčasovými tématy. Obsahem takových setkání by měla být reflexe vlastních zkušeností a zážitků žáků ve škole, jejich spokojenost a pocit bezpečí. V případě problematických vztahů ve třídě také řešení konfliktních situací či jejich prevence.
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky se zásadami efektivního vedení třídnických hodin, související legislativou, specifiky práce a prožitkovými technikami práce se skupinou formou osobního zážitku. Seminář je určen začínajícím i zkušeným třídním učitelům, kteří mohou na semináři reflektovat svou dosavadní práci a seznámit se s novými metodami práce se skupinou.
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
metodikům prevence, výchovným poradcům, učitelům ZŠ a SŠ, vychovatelům, ředitelům škol a školských zařízení
Délka
6 hod.
Poznámka:
Realizace vzdělávací aktivity probíhá za podpory Středočeského kraje a je hrazena z dotace poskytnuté Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v rámci Výzvy pro podávání žádostí na aktivity v oblasti primární prevence rizikového chování a podpory duševního zdraví ve školách a školských zařízeních pro rok 2024.
Kód | 14-43-G81 |
---|---|
Lektor | PaedDr. Lenka Marušková |
Cena | 0 Kč |
Termín konání | 24.09.2024 09:00 - 14:00 |
Místo konání | Praha, Sportovní 846/22 |