Jak na třídnické hodiny (1. část)

Jak na třídnické hodiny (1. část)

Třídnické hodiny jsou ideálním prostorem, kde je možné průběžně posilovat vzájemný vztah mezi učitelem a žákem. Je to příležitost pro pravidelné…

Nelze se již přihlásit

Třídnické hodiny jsou ideálním prostorem, kde je možné průběžně posilovat vzájemný vztah mezi učitelem a žákem. Je to příležitost pro pravidelné setkávání nad aktuálními nebo i nadčasovými tématy. Obsahem takových setkání by měla být reflexe vlastních zkušeností a zážitků žáků ve škole, jejich spokojenost a pocit bezpečí. V případě problematických vztahů ve třídě také řešení konfliktních situací či jejich prevence.

Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky se zásadami efektivního vedení třídnických hodin, související legislativou, specifiky práce a prožitkovými technikami práce se skupinou formou osobního zážitku. Seminář je určen začínajícím i zkušeným třídním učitelům, kteří mohou na semináři reflektovat svou dosavadní práci a seznámit se s novými metodami práce se skupinou.

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

metodikům prevence, výchovným poradcům, učitelům ZŠ a SŠ, vychovatelům, ředitelům škol a školských zařízení

Délka

6 hod.

Poznámka:

Realizace vzdělávací aktivity probíhá za podpory Středočeského kraje a je hrazena z dotace poskytnuté Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v rámci Výzvy pro podávání žádostí na aktivity v oblasti primární prevence rizikového chování a podpory duševního zdraví ve školách a školských zařízeních pro rok 2024.

Kód14-43-G81
LektorPaedDr. Lenka Marušková
Cena0 Kč
Termín konání 24.09.2024 09:00 - 14:00
Místo konání Praha, Sportovní 846/22

Rychlé odkazy