Wellbeing, psychohygiena a duševní zdraví jako stěžejní oblasti primární prevence rizikového chování
Wellbeing, psychohygiena a duševní zdraví jako stěžejní oblasti primární prevence rizikového chování
Wellbeing je v současné době zaváděn do škol v celé ČR jako nedílná součást výuky a je plánován v nových RVP jako komplexní klíčová kompetence.…
Wellbeing je v současné době zaváděn do škol v celé ČR jako nedílná součást výuky a je plánován v nových RVP jako komplexní klíčová kompetence. Wellbeing je stav, ve kterém můžeme v podporujícím a podnětném prostředí plně rozvíjet svůj fyzický, kognitivní, emocionální, sociální a duchovní potenciál, a žít spolu s ostatními plnohodnotný a spokojený život. V rámci semináře si budeme společně s pedagogy povídat nejen o wellbeingu, digital wellbeingu, ale i o tom, jak je profese pedagoga náročná i z hlediska vlastní psychohygieny. Nahlédneme i na vlastní stres, povíme si, jak ho zvládat a rozvíjet své copingové strategie zvládání stresu. Celkově se zamyslíme nad tím, jak se opečovat, abychom tuto náročnou profesi zvládali. Poté se zaměříme na wellbeing jako prevenci mnohých kategorií rizikového chování žáků.
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
metodikům prevence, výchovným poradcům, učitelům ZŠ a SŠ, vychovatelům, ředitelům škol a školských zařízení
Délka
6 hod.
Poznámka:
Realizace vzdělávací aktivity probíhá za podpory Středočeského kraje a je hrazena z dotace poskytnuté MŠMT v rámci Výzvy pro podávání žádostí na aktivity v oblasti primární prevence rizikového chování a podpory duševního zdraví ve školách a školských zařízeních pro rok 2024.
Kód | 14-49-G81 |
---|---|
Lektor | PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA |
Cena | 0 Kč |
Termín konání | 05.12.2024 09:00 - 14:00 |
Místo konání | on-line |