Jak ovlivňují specifické poruchy chování školní úspěšnost žáků a jaké obtíže přetrvávají do dospělosti?
Jak ovlivňují specifické poruchy chování školní úspěšnost žáků a jaké obtíže přetrvávají do dospělosti?
Vzdělávací program se zaměřuje na specifické poruchy chování, které ovlivňují školní výkon a sociální interakce žáků. Cílem je poskytnout učitelům…
Vzdělávací program se zaměřuje na specifické poruchy chování, které ovlivňují školní výkon a sociální interakce žáků. Cílem je poskytnout učitelům nástroje a strategie pro identifikaci a podporu žáků se specifickými poruchami chování. Program zahrnuje diagnostiku a efektivní intervenční metody.
Lektorka přiblíží praktické příklady a scénáře, které učitelé mohou aplikovat ve třídě.
Obsah – témata:
- specifické poruchy chování – nová terminologie - základní pojmy
- hyperaktivita, hypoaktivita, nepozornost, impulzivita – ADHD a MKN 10e
- etiologie, komorbidity, mozkové hemisféry
- vývojová podmíněnost SPCH
- psychosociální aspekty SPCH
- vývojová podmíněnost SPCH
- přístupy vedoucí ke zmírnění projevů SPCH
- plán pedagogické podpory a individuální výchovný plán
- funkční analýza chování jako nástroj diagnostiky a intervence, popis a sběr dat
- na co se zaměřit, metody k získávání informací
- příklady obecných doporučení k vedení žáka s SPCH, výchovné působení, pravidla pedagogické práce
Informace ke kurzu
Cílová skupina:
učitelům ZŠ a SŠ, výchovným poradcům
Délka
8 hod.
Poznámka:
Kód | 15-H1-H91 |
---|---|
Lektor | Mgr. Světlana Drábová |
Cena | 1 900 Kč |
Termín konání | 21.05.2025 09:00 - 15:30 |
Místo konání | Kutná Hora, ČÁSLAVSKÁ 199 |