Jak ovlivňují specifické poruchy chování školní úspěšnost žáků a jaké obtíže přetrvávají do dospělosti?

Jak ovlivňují specifické poruchy chování školní úspěšnost žáků a jaké obtíže přetrvávají do dospělosti?

Vzdělávací program se zaměřuje na specifické poruchy chování, které ovlivňují školní výkon a sociální interakce žáků. Cílem je poskytnout učitelům…

Vzdělávací program se zaměřuje na specifické poruchy chování, které ovlivňují školní výkon a sociální interakce žáků. Cílem je poskytnout učitelům nástroje a strategie pro identifikaci a podporu žáků se specifickými poruchami chování. Program zahrnuje diagnostiku a efektivní intervenční metody.
Lektorka přiblíží praktické příklady a scénáře, které učitelé mohou aplikovat ve třídě.
Obsah – témata:
- specifické poruchy chování – nová terminologie - základní pojmy
- hyperaktivita, hypoaktivita, nepozornost, impulzivita – ADHD a MKN 10e
- etiologie, komorbidity, mozkové hemisféry
- vývojová podmíněnost SPCH
- psychosociální aspekty SPCH
- vývojová podmíněnost SPCH
- přístupy vedoucí ke zmírnění projevů SPCH
- plán pedagogické podpory a individuální výchovný plán
- funkční analýza chování jako nástroj diagnostiky a intervence, popis a sběr dat
- na co se zaměřit, metody k  získávání informací
- příklady obecných doporučení k  vedení žáka s  SPCH, výchovné působení, pravidla pedagogické práce

Informace ke kurzu

Cílová skupina:

učitelům ZŠ a SŠ, výchovným poradcům

Délka

8 hod.

Poznámka:

Kód15-H1-K91
LektorMgr. Světlana Drábová
Cena1 900 Kč
Termín konání 07.05.2025 09:00 - 15:30
Místo konání Kolín, Kutnohorská 41

Rychlé odkazy